Makový cheesecake

Dnes je 21.2.2017 a svátek slaví moje maminka. To jí přeci musím něco upéct 😊 .  V poslední době je její nejoblíbenějším dezertem cokoliv s mákem, kvůli letnímu úrazu ruky. Mák je totiž velmi zdravý, obsahuje ve 100g nejvíce vápníku ze všech potravin. Daleko více než mléko nebo sýry. I mamka vaří a peče s ohledem na zdravý životní styl (musím to po někom mít) 😊 takže mou zdravou variantu ocení.
MAKOVÝ CHEESECAKE
RECEPT:
Korpus:
100g ovesných namletých vloček
30g ovesných jemných vloček
1 lžička skořice
15g kokosového oleje
15g medu + voda dle konzistence
Postup: všechny ingredience spojíme a vytvoříme lepivější těsto, které natlačíme do formy (24 cm)vymazané kokosovým olejem. Formu dáme do trouby na 180C cca na 10 minut.
Náplň:
500g nízkotučného tvarohu
60g máku
2 lžíce medu více dle chuti 
2 vajíčka
Postup: Všechny ingredience vyšleháme a vlijeme na spodní vrstvu. Pečeme ještě cca 20-30 minut dokud okraje nebudou malinko zlatavé. Dáme vychladit.  
Bohužel jsem nestačila vyfotit nazdobený. Zdobila jsem kokosovými srdíčky z lídlu.
Dělejte radost jídlem.
S láskou Gábi v kuchyni. ❤❤❤

Comments

  1. Mohu dat misto tvarohu Philadephii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem s ní ještě nepekla, ale řekla bych, že to nevadí. Jen bych to možná zkombinovala tvaroh + philadelphie:)

      Delete
    2. Dekuji,ja prave ziju v zahranici a takovy jako typicky cesky tvaroh tu nemaji,tak premyslim,cim nahradit 😅🍰

      Delete
  2. Mohu misto medu dat stevii?aby ten korpus drzel prece jen med to spoji co myslis?

    ReplyDelete

Post a Comment