Chia puding

Nemáte zrovna čas něco složitého upéct? Hledáte něco, co Vám v kuchyni nezabere moc času? Nebo se vracíte z dovolené (jako já) a péct se Vám prostě nic nechce? Chia puding patří mezi rychlé, snadné recepty a hlavně zdravé recepty. Základem je vychytat správnou konzistenci semínek a mléka
CHIA PUDING (1 kelímek)
60ml sójového mléka (může být i kokosové, mandlové aj.)
2 polévkové lžíce chia semínek
sladidlo (med, javorový sirup aj.)


Postup aneb jak jsem postupovala já. Prázdný kelímek, skleničku nebo mističku jsem dala na váhu a odměřila jsem si 60g sójového mléka. Přisypala jsem dvě polévkové lžíce chia semínek, sladidlo a špejlí jsem směs řádně promíchala. Cca 2-3 minuty necháme  misky stranou, aby do sebe semínka nasákly tekutinu. Semínka vytvoří při styku s tekutinou pudinkovou hmotu "gel".Poté opět špejlí promícháme. Zdobit můžeme jakýmkoliv ovocem nebo ořechy.
Já jsem si vzniklou hmotu přendala od jiné misky. Na dno jsem nasypala granátové jablko a přidala vrstvu vzniklého pudinku. Poté jsem přidala rozmačkané maliny s kapkou sladidla, opět dala vrstvu pudinku a ozdobila granátovým jablíčkem.

Zapojte fantazii.

S láskou Gábi v kuchyni. ❤❤❤.



Comments