Kefírové lívance

U nás jsou palačinky, lívance nebo vafle oblíbenou víkendovou snídaní. Přes týden na takové snídaně není čas. Vstávání kolem 5hodiny ranní a představa, že stojím u sporáku a připravuju si palačinky, není úplně skvělá. Taky jsem hračička, co si s finálním dojmem hodně vyhraje a strčit je potom do krabičky, nést si je v kabelce do práce a následně je jíst rozpatlané, studené nebo ohřáté v mikrovlnce taky není zrovna super nápad. Radši si počkám na sobotu nebo na neděli. Vstanu dřív než můj kluk a připravím nám je s láskou do postele:-) (no jo má se, má!) 💑 Aby nebyli vždy stejné, snažím se je pokaždé připravit jinak. Ať už jiný základ - těsto, tvar, náplň nebo finální zdobení. Dnes Vám představuji kefírovou lívancovou věž.
KEFÍROVE LÍVANCE
Těsto:
9 lžic celozrnné pšeničné mouky
150 ml kefírového mléka bez příchutě
skořice
1 vejce
řecký jogurt milko
jahody
Vše řádně promícháme dokud nevznikne hladké krémové těsto. Těsto dáme dna suchou pánev a vytvoříme lívance. Já osobně žádný lívanenčník nemám. Aby jsem měla každý stejný, dám si na pánev kulatou formičku na tvarování pokrmů z tescomy, do které těsto naleju. Každý lívanec jsem poté natřela řeckým čokoládovým jogurtem milko, ozdobila jsem jahodami, kokosovými chipsy a 80% čokoládou.


Překvapte svojí polovičku lívanci do postele nebo si jen vy dopřejte královskou snídani.


Tvořte s láskou pro sebe i pro druhé.


Dobrou chuť Gábi v kuchyni ❤❤❤

Comments