Novoroční inspirace

31.12.2016. . .
Každý rok jsem se snažila být na Silvestra všude jinde, než doma. 
Letos prvně jsem ani nikde netoužila být. Chtěla jsem být hlavně s tím, koho mám nejraději.
Čenda chtěl být doma a mně to vlastně vůbec nevadilo. Vlastně jsme ani neplánovali, jak ho budeme trávit. Nakonec se to dost zvrtlo. Za prvé co se jídla týče - bylo toho jako pro 20 lidí (byli jsme na to tři), za druhé co se pití týče - já bezedná a Čenda neměl ani kapku.😄 


"Na Nový rok se nemá jíst nic z drůbeže, aby z domu štěstí neodletělo."



1. TUŇÁKOVÁ POMAZÁNKA 
(inspirováno Cooking with Šůša)
plechovka tuňáka ve vlastní šťávě
půl kelímku sýru Cottage
půl kelímku tvarohu
šťáva z půl limety
půl nahrubo nastrouhané salátové okurky



2.GUACAMOLE
1 zralé avokádo
půl šťávy z limety
půl červené cibule
2 velká rajčata
stroužek česneku
sůl



3.SLANÉ TYČINKY
150g celozrnné pšeničné mouky
110g másla
150g nivy

Nastrouháme nivu a máslo a těsto spojíme s moukou. Poté vyválíme a nakrájíme. Tyčinky potřeme vajíčkem a posypeme například sezamem nebo červenou paprikou. Pečeme na 130 C cca 20 minut.

1.1.2016. . .
Přejeme Vám taky tak krásný vstup do Nového roku jako jsme ho měli my dva. ♥
Jak říká Čenda, přejme ho všem i těm, co to nepřejí nám, protože díky nim jsme silnější. A tak krásný vstup do nového orku všem lidem.

PS: Myslete na své zdraví a mějte se rádi! 

S láskou Gábi a Čeněk. ❤❤❤



Comments