"Co na chleba"

Ještě před 2 lety bych si neudělala palačinku, lívanec nebo vafle. Natož abych si upekla koláč nebo buchtu. Na sladké jsem nikdy nebyla. A vítězila u mne vždy slaná varianta. Akorát když si tak zpětně vzpomenu, nikdy jsem vlastně ani nesnídala. Ten kdo mě zná ví, že teď je snídaně mé nejoblíbenější jídlo dne. Bez ní ráno nemůže začít. Beru jí jako největší a nejnutnější přísun energie. Když se dobře nenasnídám, je tak nějak celý den horší. Od té doby, co peču a k lívancům chovám veliké sympatie, jsou mé snídaně z 90% sladké, i když stále zdravé. Občas mám ale chuť na slanou verzi a to hlavně o víkendu nebo jako dopolední svačinu. Dnes mám pro Vás právě pár tipů "CO NA CHLEBA".
1. Semínkový žitný chleba s avokádovou pomazánkou a rukolou.
- půl zralého avokáda rozmačkáme se lžičkou žervé, citronovou šťávou, půl lžičkou sušeného česneku a půl lžičkou uzené papriky.
2. Celozrnný toustový chléb s pomazánkou z červené řepy.
- půl vaničky sýru cottage rozmixované se čtvrtkou řepy (vařené do měkka), ozdobeno pažitkou, vlašskými ořechy a semínky.
3. Žitánek s avokádem a zastřeným vejcem.
- avokádo rozmačkané s lučinou, limetovou šťávou a stroužkem česneku, ozdobeno rukolou, zastřeným vejcem a semínky.
4. Dýňový chléb s míchaným vajíčkem.
- 1 vajíčko s dušenou šunkou a sýrem do 20%, připravené na pánvi na kapce olivového oleje, sůl, pepř, ozdobeno rukolou.
5. Žitný fitness chléb se semínky a avokádem.
- chléb namazaný tvarohem, pokrájené avokádo, rukola, posypaný chia semínky.
6. Ořechový, žitný chléb s vanilkový přelivem.
- vanilkový alpro pudink, vlašské ořechy, kiwi, banán.
7. Mrkvová pomazánka
- bezlepkové suchary, jemně nastrouhaná mrkev, sojová tatarka, sýr do 20%, česnek, sůl, baby mungo klíčky.


Nic nemusí být stejné. Ani obyčejný chleba s pomazánkou.
S láskou Gábi v kuchyni. ❤❤❤

Comments

Post a Comment