Špaldové rohlíčky

Když si najdete osvědčený, prý skvělý recept a řeknete si, že to musíte zkusit. Nakoupíte ingredience a až potom se podíváte na přesný postup. Nemám ráda když jsou recepty moc obsáhlé a doba čekání je nad únosnou míru. Už jen po dočtení receptu jsem na to přestala mít chuť. Takže jsem si ho opět upravila, razantně zkrátila a vznikly z toho špaldové rohlíčky s ghítelou. ❤
 ŠPALDOVÉ ROHLÍČKY
RECEPT
350ml mandlového nemléka (můžete dát jakékoliv mléko)
50g třtinového cukru
1 sáček aktivního sušeného droždí
1 lžíce soli
1 lžička skořice
220g špaldové mouky hladké
220g celozrnné mouky pšeničné
1 vejce
Postup: do misky dáme mléko pokojové teploty, cukr, droždí a necháme vzejít kvásek na teplém místě. Poté přidáme postupně mouku smíchanou se skořicí a solí a vypracujeme v hladké těsto. Můžeme přidat více mouky, ale těsto by mělo být stále trochu lepivé. Zabalíme do folie a dáme vychladit na hodinu do lednice. Poté těsto rozválíme a pomocí nože nakrájíme na trojúhelníky. Trojúhelníky pomažeme tím, co máme rádi. Já jsem pomazala ghítelou a meruňkovou marmeládou (od Věrunky ❤). Trojúhelníky zabalíme směrem ke špičce. Necháme chvilku odpočinout na plechu vyloženým pečícím papírem. Pomažeme vajíčkem a pečeme na cca 180C 15-20 minut dozlatova.
Nejlepší jsou ještě teplé.
Dobrou chuť
Nesnídejte je sami, Gábi v kuchyni ❤❤❤


Comments

  1. Nádherné :) já plánuji udělat mrkvové :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju:))...jo to super nápad:))Já bych chtěla příště ořechové\:)

      Delete

Post a Comment