Bezlepkový mléčný řez

Kinder mléčný řez - nejen pochoutka pro děti. Reklamu z televize a samotnou svačinku zná každý. Mléčný krém s kapkou medu mezi dvěma vrstvami měkkého piškotu. Pamatuji si, jak jsem v obchoďáku u velkého chlaďáku vždy prosila maminku, aby mi ho koupila. Jde hlavně o sladkost pro děti. V dnešní době se ovšem často stává, že inzerované zdravé ingredience nakonec absolutně neodpovídají složení. Není tedy nad to připravit si některé věci radši doma sami. Zdravé verze mléčných řezů je v poslední době velmi oblíbená. Navíc jde o rychlé a snadné pečení, výbornou chuť a bez výčitek. Já jsem pro Vás připravila bezlepkovou verzi.
RECEPT:
6 domácích vajíček
4 lžíce karobu
70g rýžové mouky
4 lžičky kypřícího prášku
4 lžíce kokosu
200 ml kokosového sójového mléka
sladidlo - stévie
2 vaničky nízkotučného tvarohu
5 lžic kokosu
Sladidlo - med
Postup: Ingredience si rozdělíme na půl, budeme péct dva pláty. V jedné misce vyšleháme bílky v tuhý sníh. V druhé misce zašleháme žloutky, karob, mouku, kypřící prášek, kokos, mléko a sladidlo. Poté opatrně stěrkou vmícháme vyšlehané bílky. Dáme na vymazaný plech cca 25x20cm a pečeme na 180C cca 25 minut. Pláty upečeme dva a necháme vychladnout.
Náplň: Zašleháme tvaroh, med a kokos.
Jeden plát potřeme tvarohovou náplní a přiklopíme druhým plátem. Dáme přes noc vychladit do lednice.
Dobrou chuť s láskou Gábi v kuchyni. ❤❤

Comments

  1. To vypadá vážně dobře!!! Musím vyzkoušet. Můžu se zeptat na jak velký plech to tak je ? :)

    ReplyDelete
  2. Kolik prosim davas kapek stevie a medu?😉😉 Dekuju prede

    ReplyDelete
  3. Stevii dávám sušenou a vše opravdu podle chuti, záleží na každém, já celkově nesladím, jen banánem, ale pokud vím, že to bude jíst i někdo jiný než já nebo Čeněk, tak dám med nebo jiné sladidlo. Obvykle třeba 3 lžíce:-)

    ReplyDelete

Post a Comment