Jahodový tofu cheesecake

Venku je krásně, příroda se probouzí a vše začíná být hezčí, barevnější a voňavější. Dnes jsem se tedy rozhodla vyndat z mrazáku poslední jahody od babičky a zkusit poprvé tofu cheesecake. Já tenhle dort miluji, dá se udělat na tolik způsobů a vždy jinak nazdobit. Tím, že jsem ho připravila z tofu, jsem recept přizpůsobila na veganskou verzi.
Korpus
150g špaldových bio sušenek z Alberta
2 lžíce javorového sirupu
4 lžíce vody
Postup: sušenky rozdrtíme, přidáme sirup a vodu a důkladně promícháme. Poté natlačíme vzniklé těsto do vymazané formy (23cm). Pečeme cca 10-15 minut při 180C.
Tofu vrstva
2 balení tofu natural
1 zralý banán
200 ml sójového mléka
sladidlo
Postup: tofu, banán, mléko, popřípadě trošku vody rozmixujeme a přidáme sladidlo, já přidala banánový sirup. Nalijeme na korpus a pečeme dále do ztuhnutí, cca 30 minut.
Jahodová vrstva
jahody
voda
agar
Postup: menší misku zmražených jahod zalijeme horkou vodou aby povolily. Jahody poté rozmixujeme s trochou vody, která z jahod povolila. Dáme do hrnce, přidáme 5-10 g agaru a přivedeme k varu. Poté odstavíme, necháme chvíli vychladnout a nalijeme na tofu vrstvu.
 Dáme vychladit a ozdobíme.
Dobrou chuť a krásného 1.dubna s láskou Gábi v kuchyni ❤❤❤.

Comments