Kokosová rýžová kaše

Když jsem začínala žít zdravě, kupovala jsem si nejrůznější instantní kaše, než jsem přišla časem na to, že nejlepší je stejně udělat si svou a vědět zase přesně vše o tom, co se v konečné fázi misky nachází. Etapu ovesných kaší mám taky za sebou, ale občas na ní chuť přijde ☺ Včera jsem do práce chystala "sticky rice" (na ní bude časem recept taky) a při té příležitosti jsem si připravila k odpolední svačině rýžovou kaši vařenou v kokosovém mléce.
Recept:
Dlouhozrnná rýže 50g
Kokosové mléko - malá plechovka
špetka soli
2 lžíce třtinového cukru
2 lžíce strouhaného kokosu
Postup: Rýži uvaříme v rýžovaru. Vody dáme více než obvykle, ať je lepkavá. Na plotně si mezi tím v kastrůlku svaříme kokosové mléko se solí a cukrem. Přisypeme uvařenou rýži a pořádně promícháme. Přidáme strouhaný kokos a tyčovým mixérem rozmixujeme. Ozdobíme dle libosti, co máme rádi.
Dobrou chuť, s láskou Gábi v kuchyni ❤❤❤

Comments

  1. Dá se připravit předem. Vydrží?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si kaše dělám vždy tak, že jí do hodiny sním. Pokud připravují na druhý den, zapékám si jí v troubě. Ale myslím, že se nic nestane, jen nebude tak vláčná a teplá:-)

      Delete

Post a Comment