cheesecake s fíky

Na fíky v obchodě si ještě chvíli počkáme, stejně jako na můj foťák, který už leží týden v opravně 😢😢😢 (tři smutné smajlíky za něj). Ale pokud by po nich vaše srdce prahlo, v koloniálu nebo v Delmartu je mají. (třikrát hurá). A špaldové preclíky, které zdobí cheesecake, najdete například v drogerii DM. ❤ Tyhle slané varianty ve sladkých dezertech jsou věci, který já osobně taky dost můžu. Tak přidávám jeden starší recept ze sbírky, na který jsem během tohoto psaní dostala chuť a dost přemýšlím, že si ho dnes opět udělám. 😋 Mimo jiné mám teď v hlavě plno nápadu, inspirace a krásné spolupráce, tak doufejte, že mi foťák brzo vrátí a já se s vámi o to budu moct podělit.
dnes FÍKOVÝ CHEESECAKE S PRECLÍKY
Korpus:
180g rozemletých ovesných vloček
60g kokosového oleje
Postup: vločky a olej smícháme a natlačíme do formy. Těsto lehce propícháme vidličkou a dáme péct do vyhřáté trouby na 180C cca 10 minut.
Krém:
2 vaničky nízkotučného tvarohu
2 vejce
140g 1 kelímek milko řeckého jogurtu s 0% tuku
1 odměrka kokosového proteinu
2 lžíce kokosového sirupu s 0% tuku/sladidlo dle chuti
Postup: vše důkladně promícháme a dáme na upečený základ, pečeme ještě cca 45 minut na 160C spolu s hrncem s vodou (zabraňuje popraskání).
Pečte s láskou, pro lásku ❤❤❤ Gábi v kuchyni

Comments