Mini cheesecake

Druhou květnovou neděli se v České republice po vzoru američanů slaví "Den matek". Spousta lidí v České republice tyto americké svátky neslaví. Stejně jako Halloween nebo sv.Valentýn. Ano, máme spousty krásných českých svátků, tak nač slavit ty americké. Ale stejně je krásné, když se takové svátky připomínají, oslavují. Pamatuji si, jak jsme ve škole, ve školce, v družině vyráběli pro rodiče přáníčka a psali básničky. Každá maminka je pochválená a ráda obdarovaná něčím, co její dítě vyrobí kdykoliv přes rok, tak proč ne i dnes. Já dělám radost něčím malinkým každý rok. Vždy se najde nějaký důvod, tak dnes je Den matek, tak jsem vzala mamku na dortík a kávu a běžela jsem domů vyrobit něco s láskou, jako když jsem byla malá. ❤ Vždyť ať jsou vztahy s rodiči, s maminky jakékoliv, tak nám daly život a myslím, že ve spoustě případech jim vděčíme za mnohem, mnohem víc. My máme maminky dvě a dortíky už taky❤
Kokosový a makový minicheesecakes
Korpus
150g mini kakaových sušenek od brumíka
3 lžíce přepuštěného másla
Postup: sušenky rozdrtíme na mouku a přidáme máslo. Promícháme a natlačíme na dno dvou vymazaných forem (11cm). Dáme péct na 180C cca 10 minut.
Krém
Mák
Kokos
650g nízkotučného tvarohu
Med
2 vejce
Postup: promícháme tvaroh, med a vejce. Vzniklou směs si rozdělíme do dvou misek. Do jedné misky přidáme mák, do druhé kokos a opět promícháme. Vzniklé směsi dáme na upečený základ a dáme opět do trouby na 180C cca na 25 minut, okraje budou zlátnout.
Necháme vychladit a dáme přes noc do lednice. Potom už si můžete pohrát se zdobením.
Udělejte dnes radost maminkám.
S láskou Gábi v kuchyni. ❤❤❤ 

Comments

  1. Nádherné jsou :) Já jsem dělala mamině nepečený dortík :)
    Jinak v textu máš asi překlep :) "Vzniklé směsi dáme na upečený tvaroh ..."- nemá tam být korpus ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju:) Zaslouží si to:)...Ju už opraveno, děkuju:)

      Delete

Post a Comment