Mrkvové cupcakes

Když jsem začínala péct pekla jsem stále mufínky. Mé nejoblíbenější byli banánové se třtinovým cukrem. Za prvé, protože jsem byla zvyklá na cukr a tak jsem dávala obojí, aby to chutnalo mě i všem okolo. Za druhé, protože víte, že miluji vláčné dezerty. Mrkev je také jedna  ingrediencí, která udělá pečení vláčnější. Miluji mrkvový dort, na který jsem dnes líná a mufínkové formičky leželi v šuplíku už pěkně dlouho.
Mrkvové košíčky
150g jemných ovesných vloček
50g pohankové mouky
1/5 sáčků bezfosfátového prášku do pečení
1 lžíce skořice
2 vejce
85ml olivového oleje
85ml vody
2 lžíce chia semínek
Hrst rozinek
135g bílého jogurtu
2 lžíce třtinového cukru
200g nastrouhané mrkve
Postup: Vejce, mrkev, jogurt, chia semínka promícháme a necháme hodinu v misce. Poté přidáme olivový olej, vodu rozinky a opět promícháme. V jiné misce smícháme mouku, vločky, kypřící prášek a skořici a přidáme do směsi. Vše důkladně promícháme a dáme do silikonových formiček. Pečeme cca 30 minut na 180C.
Vanilkový krém
250g odtučněného tvarohu
125g vanilkového alpra pudinku
2 lžičky medu
strouhaný kokos na zahuštění krému
Postup: Vše důkladně promícháme a pomocí zdobícího pytlíku dáme krém na vychladlé mrkvové košíčky.
Dobrou chuť s láskou Gábi v kuchyni ❤❤❤




Comments