Kávová nepečená roláda

Píše se 23.března 2017 a na mě vyskakuje zpráva na mém Instagramovém
profile , kam přidávám odkazy na blog, který jsem si založila kvůli inspiraci na zdravé recepty  Gábi v kuchyni. Píše mi Honza, pěje chválu na mé fotografie zdravého pečení a představuje mi kávový projekt kofio.cz, který založil spolu se svým kamarádem Jakubem. 
Jde o portál s největší databází výběrové (nejkvalitnější) kávy v České republice. Kofio pomáhá uživatelům porovnávat, hodnotit a vyhledávat kávy napříč desítkami pražíren z České republiky i ze světa.V prvním řadě mě to strašně potěšilo, někdo se mnou chce začít spolupracovat, ale vzápětí jsem začala přemýšlet nad spojením "já a káva".
Kávu miluju, den bez ní by byl smutnější, unavenější, nervóznější. Co jiného bych si dala k mým dortům, koláčkům apod.? Bohužel nad přípravou kávy jsem nikdy příliš nepřemýšlela a kupovala klasické instantní kávy. Vzpomněla jsem si, že mám doma ve skříňce dárek, který jsem si přivezla z Vietnamu. Vietnam jsem navštívila tentýž měsíc, kdy se mi kluci z kofio.cz  ozvali (asi znamení). Jde o Phin filtr - tradiční nástroj pro přípravu vietnamské kávy. Protože mi jejich káva strašně chutnala a také mě nadchla její příprava, dovezla jsem si spolu s filtrem i zrnkovou kávu. Ještě do dubna jsem neměla nic, čím bych si kávu namlela, kde bych si kávu připravila, natož abych věděla jak. Měsíc od první zprávy jsem se s Honzou sešla, dala si s ním svou první filtrovanou kávu a podali jsme si ruku na budoucí spolupráci.
Ta spolupráce začíná mimo reklamu na sociálních sítí právě dnes. Jde o rubriku "kofio předplatné". Je především pro uživatele, kteří se nemohou rozhodnout pro jednu kávu. Pokud mu poté určitá káva z předplatného balíčku zachová, může si jí zakoupit samostatně. 
Jak předplatné funguje?
1. Vybereš si preferovaný stupeň pražírny(světlý, střední, tmavý nebo to necháš na nás) 
2. Vybereš si preferované chutě (sladká, ovocná, čokoládová, ořechová, květinová chuť nebo to necháš na nás) 
3. Vybereš si množství (250g/500g/1000g/2000g balíček) 
4. Vybereš si interval, jak často chceš svůj balíček (bod 3) dostávat (každý 1/2/3/4 týden) 
5. Vybereš si počet opakovaní 
A. Jednorázově – dostaneš svůj balíček jen jednou (po další platbě dostaneš další) 
B. 6 opakovaní – dostaneš svůj balíček 6 krát 
C. 12 opakovaní – dostaneš svůj balíček 12 krát 
*čím víc opakovaní, tím je hodnota balíčku lacinější.

 Já jsem si jako první vybrala rodinnou pražírnu Laura coffee. Jméno Laura dostala po starší dceři zakladatele.
Mým úkolem není "jen" připravit kávu, ale připravit pro Vás i recept, který v sobě zmíněnou kávu obsahuje.
ROLÁDA LAURA
Ingredience:
200g špaldových kakaových sušenek
85ml kávy (laura coffee)
250g nízkotučného tvarohu
med
strouhaný kokos
Postup: Nejprve si připravíme kávu Kofio
. Já jsem si jí připravila v moka konvičce. Nalila do hrnku a nechala vychladit. Poté jsem si rozdrtila všechny sušenky na mouku, kávu přilila a rukama propracovala v lepivé těsto a nechala odležet. Zatím si připravíme náplň z tvarohu a strouhaného kokosu. Kokos přidáme dle potřeby, aby nebyla náplň příliš tekutá, ani tuhá. Na desku si připravíme potravinovou fólii, na fólii dáme těsto, na těsto připravenou náplň a opatrně zabalíme. Přes noc necháme chladit v lednici.


O dva měsíce později už píšu článek pro rubriku "kofio předplatné", u toho si melu kávu - dnes Lauru, z Keni ♥, která je neuvěřitelně svěží, lehká, jemná a moc chutná, na sporák dávám moka konvičku a pochutnávám si na roládě.
Život je příliš krátký na špatnou kávu, tak si vyber, klikni na link, uplatni 5%, objednej a můžeš si vychutnávat skvělou kávu s roládou jako já.
 Kofio
s láskou  Gábi v kuchyni. ❤❤❤

Děkuju Honzovi, děkuju Jakubovi, děkuju Vám.

Comments