Můj club house burger

Když se zaměřujete na zdravý životní styl, když denně cvičíte, vaříte a pečete zdravě, trošku Vás nabídka na akci od McDonald´s zaskočí. Prvotní reakce, nebyla pozitivní a nakonec mě to i rozesmálo. Říkám si, četli vůbec můj blog? To nemůžou myslet vážně.
Myslím, že většina z nás má podobné předsudky vůči obdobným sítím fastfoodů, nebo alespoň ti, co nad jídlem trošku více přemýšlí. Nakonec jsem si ale řekla, že je to pro mě výzva a že chci vědět víc. Dozvěděla jsem se, že akce se týká uvedení nového burgeru do nabídky, který si navíc každý může sestavit v tzv. kiosku dle své chuti, s nabídkou doplňkových ingrediencí. Celá akce bude rozdělena na dvě části. V první části si budeme moci sestavit burger  sami, dříve než bude uveden v nabídce. Druhá část bude probíhat prohlídkou kuchyně.
Má představa nad kuchyní v McDonald´s? Všude tuna nevyměněného oleje, ve kterém se dělá naprosto vše, co si můžete objednat. Předpřipravené burgery, přesolené hranolky, maso z kůstek nebo bůh ví z čeho. Má slova? miluji burgery, ale nemyslím taková jako z McDonald´s a to se přiznávám. Takže akce se zúčastním ráda, ale nic neochutnám.
Pamatuji si, že když jsem byla malá a jezdili jsme k babičce, projížděli jsme kolem "mekáče" a já brečela a prosila mamku ať tam jedeme. Bylo to opravdu velice výjimečné, když jsme zastavili. Záviděla jsem sestřence a bratranci, že mají plno hraček z happy mealu a vždy si s nimi hrála. Jednou jsem dokonce viděla video, jak holčička slavila narozeniny v McDonaldu. Všude jejich barevné balónky, Ronald McDonald a kuličky se skluzavkou. Byl to můj dětský sen. Když jsem studovala v Praze, občas jsem si dala jejich snídaně po cestě do školy, twistery o obědovou pauzu a burgery ve 3 hodiny ráno byly skvělý. Od té doby, co jsem změnila svůj životní styl jsem si u nich dala jen kafe.
Nechci se tu nějak moc rozepisovat. Psaní delších textů mi moc nejde. Ale malinko delší to dnes bude.
Zažít to co jsem mohla já společně s Čeňkem bych přála každému. Celá akce se nesla ve velice přátelském duchu. Pozváno nás bylo jen 7, což bylo skvělé. V první části jsme se šli podívat do kuchyně, dostali jsme krásný pláštěnkový kabátek a čepičku na hlavu.
Kuchyní jsme procházeli za provozu, mohli jsme tedy vidět, jak se vše připravuje a kde se co nachází. Čekala jsem chaos, nepořádek, hodně lidí a velkou místnost. Omyl.
Všude bylo čisto, vše mělo své místo, zaměstnanců méně než jsem čekala a kuchyň maličká. Vše mělo své štítky, svůj datum spotřeby, svou poličku, svůj čas smažení, svůj čas odpočinku. Každý měl svou funkci a svou práci. Připadala jsem si absolutně mimo.
Vše bylo jiné než jsem očekávala. V druhé části jsme dostali zástěrky, kšiltovky, jmenovky a mohli jsme se vrhnout na přípravu burgera. Dostali jsme ingredience stejné, jaké si může každý zákazník vybrat ve zmíněném kiosku - na obrazovce. Vše čerstvé, maso teplé, dovezené přesně na čas. Příprava probíhala venku pod slunečníky. 
Každý měl za úkol připravit dva burgery. Jeden pro sebe a druhý udělat ještě lepší pro porotu. Soutěžili jsme o nejlepší burger, jak chutí tak vzhledem.
U celé přípravy jsme se mohli, stejně jako v kuchyni, na cokoliv ptát, koukali jsme na videa, jak se vše připravuje. Celou akcí nás doprovázela nejen tisková mluvčí McDonald´s, ale také PR manažer a manažer restaurace McDonald´s na jižní spojce.
A víte co? Já jsem snědla skvělý burger, který sice nevyhrál nabitou kartu, ale já si odnášela něco mnohem víc. Absolutní změnu názoru, skvělý zážitek a fotku s dětským idolem z krabice na Happy Meal, kterého se teď v dospělosti malinko bojím. 😃
Čeho se už rozhodně nebojím? Dát si občas něco v McDonald´s.
Děkujeme za možnost, děkujeme za zkušenost. S láskou Gábi a Čeněk ❤


Comments