Rybízový cheesecake

Minulý týden jsem dostala od kolegyně rybíz ze zahrádky. Po celém týdnu, co jsme byli pryč už na mě vyloženě v neděli z lednice křičel, abych z něj něco dobrého udělala, protože by byla škoda dát ho do mrazáku. Bohužel doma prázdná lednice a na nákup se mi opravdu nechtělo. I tak jsem si poradila a vznikl z toho moc dobrý, jednoduchý a rychlý rybízový pudinkový cheesecake.

Ingredience:
2 balení ovesných sušenek Emco Digestive (230g)
Kokosový olej
1 balení čokoládové pudinku bez lepku (40g)
0,5l ovesného mléka
rybíz
třtinový cukr
Postup: Formu (23cm) vymažeme kokosovým olejem. V misce si rozdrtíme sušenky a přidáme kokosový olej, dle hustoty. Vzniklé těsto se nesmí úplně rozpadat, ani se nesmí naopak příliš lepit. Vzniklé těsto prsty natlačíme na dno a po bokách formy. Vložíme do lednice. Mezi tím si připravíme pudink dle návodu s přidáním 2 lžic třtinového cukru a hotový ho vlijeme na sušenkový základ. Necháme stranou. V kastrůlku si povaříme rybíz s vodou, 2 lžícemi třtinového cukru a agarem. Vlijeme na pudinkovou vrstvu a necháme vychladnout. Přes noc chladíme v lednici.
Podáváme s velkou dávkou lásky.

Comments

  1. Vypadá úžasně, rybízu máme na zahrádce hrozně moc, takže děkuji za tip! :)

    lifefoodtravel.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju:)...určitě zkus, já ho samotný moc nemusím, ale takhle v něčem mi moc chutná. A ve spojení s tím čokoládovým pudinkem je to super:)

      Delete

Post a Comment