Čokoládový nepečený dort

Někomu to přijde divný, ale prostě nejsem člověk ,který by ujížděl na čokoládě. Když od někoho dostanu bomboniéru nebo čokoládu putuje dál 😌. Neujížděla jsme na ní nikdy. Dám Vám jeden příklad. Dostala jsem jednou od kamarádky vážně skvělou čokoládu, kterou u nás nekoupíte. Nikomu jsem jí dát nechtěla, tak jsem si jí schovala, že si občas kousek dám třeba do ovesné kaše. Jo bylo to na narozeniny roku 2015 a dojedla jsem jí letos. To by šlo ne.😂Pokud u mě chcete uspět s čokoládou, dejte mi vysokoprocentní a já vymyslím, co z ní upeču. Jako třeba dnes. Spojení kávy, čokolády a dortu a stále s ohledem na zdravý životní styl totiž stojí za to!
Ingredience:
Korpus:
Datlová pasta 100%
Postup: Abych si ušetřila spousty práce, kupuji už krásně hotovou datlovou pastu. Je krásně měkká, tak jí jen prsty namačkám na dno vymazané formy.
Krém: 
Vysokoprocentní čokoláda
Kokosový olej
Zrnková káva nordbeans - čokoládový chuťový profil https://www.kofio.cz/kava/kolumbie-exotico/38 
Avokádo
3 banány
Smetana fix
3 lžíce karobu
Postup: Nejprve si ve vodní lázni rozehřejeme 120g vysokoprocentní čokolády s kokosovým olejem. Necháme lehce vychladnout. Připravíme si silné espresso a necháme vychladit. Rozmixujeme zralé avokádo spolu se 3 zralými banány a přidáme karob. Důkladně promícháme a přidáme rozpuštěnou čokoládu a 50ml kávy. Vmícháme smetana fix a dáme na datlový korpus.Přes noc necháme vychladit v lednici. 
Připravíme si výše uvedenou kávu, dort ozdobíme a podáváme.
S láskou Gábi v kuchyni.❤❤❤

Comments

Post a Comment