Tiramisu

Víte, co je za trest pro kavárenského povaleče? Závisláka na kávě a teď už i kávového požitkáře? Slyšet od doktora, že nesmíte kávu. Ha! 😭 Tak jsem pana doktora chvilku vzala vážně a místo kávy jsem si začala připravovat sypaný čaj. Potom jsem si ale řekla, že kvalitní káva mi ublížit nemůže, takže si jí prostě občas dám! A to občas je minimálně ob jeden den! Víc nedám! A tak jsem si řekla, že když mi ta káva teď tolik chybí, připravím si na počest pana doktora kávový dezert - TIRAMISU.

Já ty vláčný, zdravý věci a navíc kávový teda dost můžu. A podle mě vy taky!
Ingredience:(forma malá 18cm)
140g celozrnných bio piškotů (Albert - 2 balíčky)
500g nízkotučného tvarohu
1 odměrka čokoládového proteinu
1 silné espresso z čerstvé umleté kávy (Gnome´s coffee)
3 kapky rumu
karob
Postup: Nejprve si připravíme silnější espresso z čerstvé namleté kávy Gnome´s coffee (objednáno na kofio.cz). Do kávy přidáme rum a necháme vychladit. Piškoty namáčíme do kávy a poklademe je na dno formy. V misce si smícháme tvaroh s proteinem. 1/2 tvarohové směsi dáme na piškotovou vrstvu a posypeme karobem. Znovu přidáme namočené piškoty v kávě a přidáme tvarohovou vrstvu. Před podáváním posypeme karobem a podáváme se stejně výbornou kávou.
S láskou Gábi v kuchyni. ❤❤❤

Comments