Mexické nachos


Máte rádi brambůrky? Já jsem chuť na klasické brambůrky snad nikdy neměla. Když jsou někde na stole na oslavě, tak si dám raději tyčinky nebo oříšky. (závislák) 
Mexickou kuchyni máme moc rádi, hlavně Čeněk, ale to už jsem Vám v nějakém příspěvku psala. Nicméně nachos jsme si nikdy v restauraci jako předkrm neobjednali. Tortilla chips bezlepkové jsme si občas u nás ve zdravé výživě koupili. Jedli jsme je samotné, společně s guacamole nebo s hummusem. Nedávno jsem narazila na blog Martiny Kaufmannové (http://freecoolina.cz/), která má neuvěřitelně krásné fotky přírody. Její blog mě přesvědčil o výletu do Rakouska a taky jsem tam narazila na její recept na "Nachos Rancheros" a musela jsem to zkusit. (hotové mexické nebe říkal Čeněk).

Ingredience:
Tortilla chips chili bezlepkové 125g
Chedar 100g
1 plechovka červených fazolí
1 avokádo
2 rajčata
1 malá cibule
2 - 4 Jalapenos papričky
1/2 plechovky kukuřice
Sůl a pepř
Zakysaná smetana k podávání
Limeta na dochucení
Postup: Nejprve si fazole z plechovky propláchneme vodou. Tyčovým mixérem je rozmixujeme spolu se solí a pepřem. Cibuli a rajčátka nakrájíme na malé kostičky, přidáme rozmačkané avokádo, zakápneme limetou a dochutíme solí a pepřem. Vezmeme si zapékací misku do které postupně vkládáme nachos, čedar na kousky, kukuřici a pastu z fazolí dle své fantazie. Dáme do trouby na cca 10 minut při 170 stupních. Poté vyndáme z trouby a přidáme guacamole, jalapenos a zakysanou smetanu.
Podáváme nejlépe s mexickým drinkem, dobrým filmem a ještě lepší společností!
s láskou Gábi v kuchyni. ❤❤❤

Comments