Raw blendea dort

Musím se Vám přiznat. Vždy jsem obdivovala ty nádherné raw dorty na všech různých portálech. Taky jsem už několikrát ochutnala v kavárnách a děsně mi chutnal. Ale těch peněz. Tak jsem se jednou rozhodla ho zkusit doma. Je to asi rok. Vždy všem vyprávím, jak dopadl. Nebo spíš, že pořád nevím jak dopadl, protože stále tuhne v mrazáku. 😃 Evidentně bylo na čase si přiznat, že první pokus se rozhodně nepovedl. Dnes jsem se ale rozhodla dát mu druhou šanci. Přeci učený z nebe nespadl. Tentokrát se povedl ani jsem ve finále nevěřila, že bude tak moc dobrý.
ingredience/korpus
Postup: Datlová pasta je vážně skvělá věc a pro tyhle příležitosti dost ušetří práci. Takže datlovou postu natlačíme na dno dortové formy (21-23cm) vyložené pečícím papírem. Vložíme do mrazáku než připravíme náplň.
Ingredience/náplň
2 banány
140ml kokosového oleje
60ml vody
3 lžíce agáve sirupu
1 lžíce limetkové šťávy
5 odměrek/lžiček blendey
Postup: Vše společně rozmixujeme v hladký krém. Dortovou formu vyndáme a krém přilijeme na korpus. Vložíme opět do mrazáku na 1 hodinu. Poté dáme alespoň přes noc do lednice.
Ozdobíme/posypeme blendeou a ozdobíme limetou. Je měkounký, sladký a děsně dobrý!
S láskou Gábi v kuchyni ❤❤❤

Comments