Jahodové tofu brownies

Nedávno jsem si u Aničky všimla, že si s někým na instagramu vyměnila recept za recept a sdílela ho pod hashtagem #foodswap. S Aničkou jsme se osobně setkaly na meet-upu v Praze, kam jsem pekla veganskou buchtu na plech. Udělala mi hroznou radost když mi napsala, že se na můj recept chystá. Ihned jsem si vzpomněla na #foodswap a našla jsem si i já na jejím blogu recept, který se mi líbil.
Borůvkové tofu brownies, které jsem si sezóně upravila na jahodové a fazole jsem vyměnila za cizrnu

Ingredience/těsto
190g tofu
100g banánu
50g jemných ovesných vloček
50g cizrny (z plechovky)
15g lněného semínka
15g karobu
10g chia semínek
1 lžička skořice
2 vejce
1 lžička kypřícího prášku
Postup: Vše jsem dala do mixéru a vytvořila jsem krásně hladké těsto. Pokud nemáte výkonný mixér. Sama Anička v postupu radí, dát do mixéru lněná semínka s trochou vody, aby se vytvořil puding. Poté přidat tofu, banán, cizrnu a vločky. Na závěr přimíchat ostatní suroviny. Těsto vlijeme na plech vyložený pečícím papírem. 
Ingredience/zdobení
Jahody
Postup: Jahody jsem pokrájela na malé kousky. K jahodám jsem přidala dvě lžíce mandlového krému, pořádně pomíchala a nasypala navrch těsta. Na závěr jsem vše "pocákala" chocotellou a dala péct na 25 minut při 200 stupních.
S láskou Gábi v kuchyni ❤❤❤




Comments