Dušené hovězí s kuskusem

Ve spolupráci s Global Wines & Spirits jsem pro Vás připravila recept na dušené hovězí s kuskusem, pečenou mrkví a pestem z mrkvové natě. Jídlo jsem párovala s vínem chardonnay z vinařství Gala. Pokud sháníte lahev luxusního vína, můžete navštívit jejich eshop nebo jeden z jejich specializovaných obchodů, který najdete na Praze 6 nebo v Brně. 
Nebojte jedna sklenička vína patří do jídla a zbytek si dejte k němu a udělejte si krásný večer jako my.  
Recept 
Ingredience
500g zadního hovězího, pokrájené na plátky
2 střední cibule
400ml hovězího vývaru
15 mladých mrkví i s natí
Olivový olej
5 větviček tymiánu
Čerstvě namletý pepř
Mořská sůl
Postup
Připravíme si hrnec. Rozehřejeme tuk a orestujeme cibuli, kterou máme nakrájenou na větší kousky. Když je cibule měkká, přidáme maso, které si osolíme a opepříme z obou stran. Na maso dáme větvičky tymiánu a zprudka restujeme, aby se maso krásně zatáhlo. Zalejeme skleničkou vína a počkáme, dokud se nán nevypaří alkohol. Poté zalejeme vývarem, stáhneme teplotu, přiklopíme a necháme dusit. V hrnci se nám vytvoří šťáva/ výpek.
Mezitím si připravíme kuskus, který smícháme se šťávou a cibulí, která nám zbyla po dušení masa.
Podáváme s pečenými mrkvičkami, pestem z mrkvové natě a samozřejmě skleničkou vína chardonnay z vinařství Gala.

Comments

  1. Krásné jídla. Obdivuji tvé setrvání v kuchyni. Já to osobně vůbec nezvládám. Ale když už jsem tam, tak se snažím mít také vše krásné a pestré. Kuchyni mám spíš jako takovou ozdobu :-D Třeba jsem nedávno nakupovala úchytky do kuchyně , které byly takové designové a jsou tak moc hezké, že je mi až líto je používat :-D

    ReplyDelete

Post a Comment